Obsidiyen son derece hafif sazan makinesi. C-40X gövde ve rotor, ultra hafif makara, vidalı sap ve alüminyum makara mili ile donatılmıştır. Misinalardaki aşınmayı ve yıpranmayı azaltın, tek parça sarma teli tasarladık ve bir diğeri de özel DLC kaplama. Uzun süreli korozyon direnci sağlamak için HPB kullandık.
Süper yavaş salınım ile 35 mm strok
Hafif C-40X karbon çerçeve ve yan plakalar
Korozyona karşı direnç için C-40X Siklonik Akış Rotoru (CFR)
Ultra hafif vidalı sap
Ultra hafif makara
DLC kaplamalı Dengeli Akan Sarıcı sistem
Sürtünmesiz Ana Mil Tasarımı
Ultra hafif, A7075 alüminyum şaft
Dolaşmaya karşı korumalı rotor, misinanın mile girmesini önler
Rotor fren sistemi
Karbon fiber kalama sistemi
Hızlı progresif kalama
Hepsi HPB bilya
Solucan milli güç aktarma sistemi
Tek Parça Tel
Dişli stabilizasyon tasarımı
2 kademe ile ekstra 1 makara (8000 veya 1500'e düşürülebilir)
Pürüzsüz dönüş için 9+1
Ürün Kodu
Modeli
Bilye Sayısı
Ürün Ağırlığı
Devir
Misina Kapasitesi
Maximum Drag (kg)
Toplama Hızı
OSD12000-35AY
OSD12000-35AY
9HPB+1RB
520
4.3:1
(mm/M) 0.33/680, 0.35/600, 0.38/500
18
103
Hafif C-40X Karbon Çerçeve, Yan Plakalar ve CFR Rotor
Hafif ve Makine İşlem Alüminyum Vidalı Sap Tasarımı
Tek Parça TelTek parça makine teli, sürtünmeyi azaltan ve sarıcıya engelsiz misina girişine izin veren harika bir tasarımdır.
Diamond-Like Karbon (DLC): DLC Kaplamalı Dengeli Akan Silindir SistemiDLC kaplamalı EFR II, misina sürtünmesini büyük ölçüde azaltır ve misina bükülmesini azaltmak için misina makarasında sürtünmesiz serbest açılma ve misina bükülmelerini önler.
Karbonit Kalama SistemiOkuma' nın YEPYENİ 'Karbonit' kalama sistemi, en zorlu balıkçılık koşullarında bile ısı ve sürtünmeyi tutarlı ve istikrarlı bir şekilde değiştiren yeni geliştirilmiş karbon bazlı bir kalama malzemesine sahiptir. Az miktarda özel olarak formüle edilmiş Okuma kalama gresi ile birlikte kullanılan Karbonit çekme sistemi, olağanüstü performans ve salt balık durdurma gücünü korurken çok daha geniş ve pürüzsüz bir çekme aralığı sağlar.
Sürtünmesiz Ana Mil TasarımıÇoğu makinede, ana mil yukarı ve aşağı hareket ettirildiğinde, pinyon dişlisi içinde, kolu döndürürken direnç hissetmenize neden olan geniş bir sürtünme alanı oluşur. Sürtünmeyi azaltmak ve serbest dönüş elde etmek amacıyla şaftla olan sürtünmeyi azaltmak için pinyonun merkezi oyulmuştur. Asıl destek gücünü koruyan ve dönüşü hissettiren mükemmel hafifliği elde etmek için.